Translate

niedziela, 30 marca 2014

Nowości

Trochę sobie odpoczęłam od bloga, cały tydzień miałam wolny, ale kompletnie nie chciało mi się tutaj napisać i zrobić zdjęć ;/ Więc może co było u mnie przez ten tydzień? Tydzień spędziłam fajnie, ciągle gdzieś wychodziłam, a wczoraj byłam w galerii, tyle, że nic ciekawego nie zauważyłam, ale mimo to dodam post z nowościami, bo nie pokazywałam wam jeszcze rzeczy, które kupiłam sobie prawie miesiąc temu ;)









ciapy- H&M- 20 zł
koszula- House- 60 zł
portfel- House- 20 zł
kolczyki- Cropp- 20 zł
puder- Rossmann- 25 zł
pędzel do pudru- Rossmann- 35 zł
zalotka- chińczyk- 4 zł
eyeliner- chińczyk- 7 zł

19 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy :) Poklikasz u mnie w linki w ostatnim poście ?:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy a szczególnie kolczyki :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy,fajne kapciuszki,mam podobne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny portfel ja nigdzie znaleźć fajnego nie mogę >.<
    Mam też takie "ciapy" tylko ,że innego koloru :D

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, niestety na nic mnie nie stać, wydałam na laptopa :)
    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie kapciuchy :) Ja bym takie bardziej na zimę chciała, obecnie to by mi się stopa w nich zagotowała :-p Puder Stay Matte kiedyś bardzo lubiłam i chyba do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. portfel mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog! Świetne rzeczy,te kapcie są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne bamboszki ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !