Translate

sobota, 29 czerwca 2013

Strój na zakończenie roku szkolnego

Hejka !
Ten post powinien być wczoraj, ale byłam z dziewczynami na mieście, o czy napiszę jutro, a potem nocowałam u Kariny i nie miałam kiedy tego napisać.
Więc wczoraj jak co roku klasy 3 gimnazjum przekazują sztandar klasie 2 gimnazjum. Ja byłam w tym poczcie i strasznie się denerwowałam. Inni mówili nawet, że telepały mi się ręce, ale jakoś dałam radę i teraz mogłabym tam iść i jeszcze raz przejść przed całą szkołą ;D Co do samego końca roku, byłam ubrana jak pewnie większość z was biała bluzka i spódnica, choć gdyby nie ten poczet byłabym ubrana inaczej.
*spódnica- H&M*koszula-?*buty-CCC*kopertówka-?*marynarka-giełda*

Dziś jadę z Olą do cioci odezwę się jutro ;*
Udanych wakacji życzę każdemu !

10 komentarzy:

  1. u mnie w szkole nikt nie był ubrany galowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój ♥ . Chciałam się zapytać ile dałaś za tą sukienke czarną w poprzednim poście ? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowała 100 zł, ale została przeceniona i kupiłam ją za 60 zł :)

      Usuń
  3. Ładnie ;) udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądałaś : ) i nie potrzebnie tak się stresowałaś. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesz się sztandar niosą najlepsi ze szkoły!:D

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !